Národní park Stolowé hory, který začíná nad Kudowou Zdrój mimo jiné nabízí k shlédnutí skalní hřiby. Je jich zde rozeseto poměrně dost, ale obvykle bývají jen jako ojedinělé skály. Kousek za Karlowem ve směru na Radków jich je pohromadě hodně a navíc jsou dobře dostupné, téměř po rovině a lesní cestě. Za Karlowem je třeba zaparkovat na druhém parkovišti které je po pravé straně u silnice v lese, dále už silnice začíná klesat do údolí směrem k Radkówu. Od hraničního přechodu v Náchodě je to na parkoviště přibližně 15 km. Na parkovišti je rozcestník s označením "skalní hřiby" 40 minut. Vzdálenost k nim je maličko přes dva kilometry. Pozor, musí se jít po červeno bíle značené turistické cestě, je zde ještě červeno žlutá, zřejmě pro běžkaře. První tyto skály jsou po levé straně hned u lesní cesty, dál je třeba pokračovat ještě kousek rovně po turistické značce a z ní bude odbočovat vlevo dolů, jediná lesní cesta. Po této neznačené cestě se po přibližně 400 metrech dostaneme do míst v lese, kde těchto skalních hřibů je hodně pohromadě. Druhou variantou je výchozí místo Wambierzyce, dojet co nejdál po asfaltce za skanzen a poté se vydat do kopce po turistickém značení. Bude zde potřeba překonat dosti velké převýšení. Vstupné ani parkové se zde neplatí.