Kopec Narožnik (851metrů nad mořem) a za ním skály Puchacza se nacházejí asi 1,5 km před obcí Karlów vpravo od silnice z Kudowy Zdroj přibližně v místech kde silnice přestane stoupat je odbočka vpravo na Duszniky Zdrój a necelých 300metrů za ní je po pravé straně parkoviště odkud se jde po modré turistické značce. O několik set metrů dál je ještě jedno parkoviště z kterého se dá jít na Bílé skály nebo Fort Karola. První úsek stezky na vrchol je do kopce po pěšině lesem, je přibližně 400 metrů dlouhý a dál již stezka pokračuje s minimálním převýšením. Jsou odtud nádherné rozhledy do kraje a na samoty podél silnice na Duszníky Zdroj a na opačnou stranu na masiv Wielkego Szczelince. Narožnik je vzdálen od parkoviště cca 10 minut chůze a pak se po hřebeni podél hrany skal pokračuje na Skały Puchacza a to stále po dobře značené modré turistické značce kam se dojde přibližně za hodinu chůze. Je možné dojít až na křížení modré značky se zelenou, odbočit vlevo na zelenou a přes Bílé skály přijít zpět na silnici do Karlowa cca 600 metrů od parkoviště a to po žluté značce, kterou zelená přetíná. Okruh odhaduji na cca 2,5 až 3 hodiny, kvalitní mapu najdete na stránkách Národního parku stolové hory, v komerčních mapách bohužel nově vyznačené stezky mnohdy chybí, stejně jako na turistické mapě na Seznamu. Mapy Stolových hor jsou na : http://pngs.com.pl/pl/turystyka/turyst3.html