polojasno cca -2, od 14 zataženo
gps stopa https://mapy.cz/s/murapolaka

Kouty-Dlouhé Stráně-Ovčárna-Švýcárna-Kouty jako za starých časů, po svých na hřeben, backcountry jak řemen :) od vleku po skialpové stopě (hned na kraji lesní cesty kameny jako pěst, pozor při sjezdu) nahoru, asi 10-15cm nového, stopa přošlápnutá k Obrázku. Po vrstevnici kolem chaty Uhlířka, asi 4x překračování potůčku, zatím to bylo bez sundání lyží. Od Přístřešku po uhlířské cestě ke sjezdovce, nad 950 peřina už tak 20cm, po staré vyšlápnuté stopě až k rozhledně. Dál pouze uválcovaná stopa stašího data, poprašek as 8cm postupně víc a víc nahoru je vyfoukaný, takže na bruslení je to nahoře lepší. Až k nádrži jsem nejel. Od závory směr Františkova myslivna panenským hlubokým sněhem po skialpové trase, od Okenní štoly na chvíli zafoukaný náznak dřívější stopy. Pastva pro oči. Nahoru na hřeben směr Nad Malým kotlem samozřejmě trochu krkolomné, chvíli prudší stoupání, napříč prudkým svahem ale námaha je po chvíli vykoupena nádherou nahoře. Nad 1300 je to pohádka na druhou. Na hřebenu po magistrále nejdřív poprašek, pohodová ušlapaná stopa, ve stoupání muldy, ale Velký Máj a Vysoká hole jsou vpodstatě tvrdé vyfoukané skoro všude, sem tam led a dřina. Sjezd z Hole na Ovčárnu šlo už v pohodě sypým sněhem, ani nebyly vyfoukané místa. Na Ovčárně aspoň polévka, nic moc výběr. Dál je stopa na klasiku po obou stranách směr Praděd, uprosřed se v tom rozšlapaném dá bruslit jen tak tak. Od rozcestí Pod Pradědem je i stopa na klasiku, ve sjezdech vypluženo a lehké muldy. Švýcárna jako vždy paráda, dnes skoro nikdo, borůvkové knedlíky za odměnu. Ze Švýcárny jen klasika, další den už to ale zdá se projela rolba. Od Petrovky dolů do Koutů pohoda hlubokým sněhem do první serpentiny. Od začátku Hladové cesty vyhrnuto, pohyb těžké techniky, těžba dřeva o kus níž. Kamion sice neuhnul ale dalo se projet až dolů, kamínky neviděny. Od mostu pod dráty napětí asi 4x potůček, při překračování zatím bez sundání ale už na hraně.